Koniński US obsługuje 12 tysięcy podmiotów gospodarczych i ponad 150 tysięcy podatników. Do niedawna petenci musieli wystawać w długich kolejkach do okienek, w których za szybą czekał urzędnik.
- To była sala zaadaptowana ze stołówki, która nie do końca odpowiadała wymogom. Postanowiliśmy zapewnić komfort pracy urzędnikom, ale przede wszystkim sprawną obsługę klientów – mówi Tomasz Szafoni, naczelnik US w Koninie. - Petent dzisiaj przychodzi do urzędu przygotowany i chce być partnerem do rozmowy. Nie może być obsługiwany przez szybę, a wychodząc ma nie być zadowolony ale przekonany że udzielono mu odpowiedniej pomocy we właściwych warunkach – dodaje.
Remont obiektu kosztował 2,8 mln zł. Modernizacja placówki została sfinansowana ze środków własnych urzędu. - Wypracowaliśmy potrzebne pieniądze w wyniku czynności egzekucyjnych. Budżet państwa nie musiał nas finansować – mówi naczelnik.
Poprawiła się też sytuacja na parkingu przez US. Zmieniono tam organizację ruchu, oddzielono wjazd i wyjazd, a czas postoju skrócono do godziny.
**Chcesz skontaktować się z autorem informacji?
[email protected]**
Prześlij nam swój artykuł lub swoje zdjęcia. Nie masz konta? Zarejestruj się!
Masz firmę? Dodaj ją za darmo do Katalogu Firm.
Organizujesz imprezę? Poinformuj nas!
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?