Koninianie będą przez nich proszeni o wypełnienie ankiet, w których znajdą się pytania o to w jakim zakresie korzystają przy załatwianiu spraw z serwisu internetowego magistratu oraz jak postrzegają pracę Biura Obsługi Interesantów. Ankietowani ocenią organizację obsługi interesanta, szybkość i sprawność załatwiania spraw, kompetencję i fachowość oraz kulturę osobistą urzędników. Będą mogli to zrobić za pomocą ocen od niedostatecznej do bardzo dobrej.
- Efektem badań ankietowych będzie raport, który wykaże jak urząd spełnia wymagania i oczekiwania mieszkańców Konina oraz czy działania na rzecz doskonalenia pracy urzędu przynoszą właściwe rezultaty. Raport zostanie zaprezentowany w październiku i udostępniony do wglądu w wersji elektronicznej - informuje Marek Zawidzki, sekretarz miasta.
Badanie takie koniński magistrat prowadzi już dziewiąty raz zgodnie z wymaganiami systemu zarządzania jakością ISO 9001/2008 wprowadzonego w urzędzie w 2001 roku.
Jak przygotować się do rozmowy o pracę?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?