18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Strategia marketingowa powiatu konińskiego. Chcą przyciągnąć seniorów

Ola Braciszewska
Opracowanie strategii marketingowej kosztowało 50 tys. złotych
Opracowanie strategii marketingowej kosztowało 50 tys. złotych Fot. Ola Braciszewska
Powiat koniński. Energia Pokoleń. Takim hasłem osoby powyżej 50. roku życia będzie próbowało zachęcić do odwiedzenia regionu Starostwo Powiatowe w Koninie. Opracowanie marki i nowego logo kosztowało 50 tys. zł.

Opracowaniem strategii marketingowej zajęła się szczecińska firma, która chce promować powiat koniński przede wszystkim wśród seniorów. - Młodzi mieszkańcy powiatu wyjeżdżają do ośrodków akademickich, lub w poszukiwaniu pracy. Stawiamy na osoby aktywne 50+, bo mogą one tu przyjechać ze względu na warunki klimatyczne, bezpieczeństwo i możliwość rekreacji. Doskonałym lepem marketingowym jest też Sanktuarium w Licheniu - mówi Artur Gnat z firmy „Max Von Jastrov”. - Energia Pokoleń, dlatego że mówi o wszystkich pokoleniach. Mimo tego, że trzon budowania marki adresowany jest do seniorów, nie chcemy zawężać przekazu. Jesteśmy regionem, który czerpie energię z pokoleń i potrafi ją dać innym.

Witold Nowak, szef promocji Starostwa Powiatowe w Koninie twierdzi, że zdecydował się zaangażować firmę zewnętrzną, żeby odświeżyć spojrzenie na region. - Jesteśmy trochę skażeni już tym co jest. Wiedzieliśmy, że powiat koniński jest różnorodny i to promujemy. Potrzeba nam było tylko, żeby ktoś świeżym okiem spojrzał i powiedział jaki mamy potencjał – tłumaczy Nowak.

Zobacz także: Spotkanie grupy konsultacyjnej w konińskim starostwie

Koszt przygotowania strategii to 50 tys. zł. Kwota została podzielona na dwa etapy. - Zaczęliśmy w ubiegłym roku część teoretyczną, a w tym roku zapłaciliśmy za identyfikację wizualną. Inaczej budżet promocji by tego nie udźwignął – mówi Witold Nowak.

Czy jednak tak znaczny wydatek był konieczny w czasie, kiedy starosta koniński jak mantrę powtarza , że w Starostwie trzeba szukać oszczędności gdzie tylko się da? Zdaniem szefa promocji, był na to najwyższy czas. - Taka strategia powinna być zrobiona 12 lat temu. Uznałem, że nie można dłużej czekać. Udało mi się przekonać władze powiatu, że to jest ten moment. Najwyżej zrezygnujemy z czegoś innego, ale musimy zacząć od tego co jest podstawą. Jedna z zasad biznesowych mówi: „Inwestuj kiedy jesteś w kryzysie, bo jak przyjdą czasy lepsze to będziesz na to gotowy”. I z takiego założenia wyszliśmy.

**Chcesz skontaktować się z autorem informacji?

[email protected]

**

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na konin.naszemiasto.pl Nasze Miasto