Centrum jest dostosowane do osób z niepełnosprawnościami.
Lokal znajduje się na parterze i posiada wygodny podjazd. Centrum Obsługi Pasażerów będzie czynne
od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-20:00 oraz w soboty w godz. 7:00-15:00.
W Centrum Obsługi Pasażerów można:
- kupić każdy rodzaj biletu komunikacji miejskiej
- uzyskać i przedłużyć ważność uprawnienia do bezpłatnych przejazdów
- uiścić opłatę dodatkową za brak ważnego biletu na przejazd lub opłatę manipulacyjną
- okazać dokument uprawniający do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów, by otrzymać zwrot opłaty dodatkowej
- złożyć reklamację, odwołanie, skargę lub wniosek
- uzyskać informację o aktualnej taryfie biletowej i sieci komunikacyjnej
- odebrać rzecz zostawioną w autobusie.
Równocześnie kioski biletowe przy ul. Kolejowej obok przystanku "Dworzec PKP" i przy ul. Wyszyńskiego obok przystanku "ZSGE" zostały zlikwidowane.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?