Głównym celem akcji jest ułatwienie dostępu do lekarzy oraz profilaktyka kardiologiczno-dietetyczna w zakresie wykonywania badań EKG, badań cholesterolu, obliczania wskaźnika BMI, pomiaru ciśnienia, wskazań właściwej diety, zapobiegania nadciśnieniu tętniczemu i nadwadze. Pacjenci są również diagnozowani pod kątem stwierdzenia czynników ryzyka zachorowania na chorobę niedokrwienną serca oraz zawału mięśnia sercowego.
Organizatorzy chcą uświadomić społeczeństwu, jak ważne są regularne badania oraz dbałość o własne zdrowie poprzez aktywny styl życia, który pomaga zapobiegać otyłości oraz innym chorobom tak silnie dotykającym nasze społeczeństwo.
Akcje organizowane są przez Telemedycynę Polską S.A. już od 2006 roku i obecnie projekt „Zadbaj o swoje serce!” jest największym projektem bezpłatnych badań serca w całej Polsce. Dzięki polskim firmom takim jak ZT Kruszwica (producent margaryny Benecol), Olimp Labs (producent preparatów Gold Omega 3 i Chela Mag B6) oraz Roche (lider wśród firm zajmujących się dostarczaniem innowacyjnych rozwiązań w zakresie ochrony zdrowia), które współfinansują projekt „Zadbaj o swoje serce!” pacjenci mogą bezpłatnie skorzystać z badań oraz konsultacji lekarskich i dietetycznych, uzyskując informacje na temat zdrowego stylu życia i odpowiednio zbilansowanej diety korzystnej dla ich stanu zdrowia.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?