Praca Dąbrowa Górnicza: wolne miejsce pracy w UM, trwa nabór
Wymagania niezbędne:
wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności: administracja, ekonomia, transport, logistyka, spedycja
znajomość przepisów prawa z zakresu: Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo o ruchu drogowym wraz z rozporządzeniami wykonawczymi w zakresie dopuszczenia pojazdów do ruchu, ustawy o transporcie drogowym.
Wymagania dodatkowe:**
mile widziane doświadczenie w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej,
biegła umiejętność obsługi komputera.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. Zadania główne:
Rejestracja pojazdów oraz inne czynności związane z dopuszczaniem pojazdów do ruchu.
Zadania z zakresu transportu drogowego.
Obsługa interesantów w Biurze Obsługi Interesanta.
Układanie dokumentacji w szafach archiwizacyjnych w archiwum Wydziałowym.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
Długotrwała praca przy komputerze oraz prace wykonywane w archiwum Wydziałowym (praca przy szafach archiwizacyjnych na wysokości powyżej 1 m).
Częsty kontakt osobisty i telefoniczny z klientem/podmiotem zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym (łatwość komunikacji werbalnej).
Wymagane dokumenty:
Ø list motywacyjny,
Ø CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
Ø oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
Ø kserokopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
Ø oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Ø oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
Ø oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
Ø oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.),
Ø kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku osób niepełnosprawnych, które chcą skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.),
Ø oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
Ø inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane a złożone kserokopie dokumentów poświadczone własnoręcznym podpisem przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 21.07.2014 r. godz. 1700 pod adresem:
Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej
ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza
w zaklejonej kopercie, na której należy napisać imię, nazwisko, adres oraz numer telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko – Podinspektor w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa”
Dodatkowe informacje na temat prowadzonych naborów oraz informacje w zakresie rozstrzygnięć naborów można uzyskać pod numerem telefonu: 32 295 67 40 (Wydział Kadr i Szkoleń).
Strefa Biznesu: Praca sezonowa. Jaką umowę podpisać?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?