Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Opalenica. Plus wyjaśnia

Jakub Czekała
Jakub Czekała
Opalenica. Plus wyjaśnia. „Przepraszamy, abonent, z którym próbujesz się połączyć jest niedostępny lub jest poza zasięgiem sieci” - podobnej treści komunikaty, ale także przerywane rozmowy, głuche telefony - z tym musieli się zmagać od pewnego czasu opaleniccy klienci sieci „Plus“. W mieście były spore problemy z zasięgiem sieci.

Opalenica. Plus wyjaśnia

- To trwa trochę za długo - mówi nam się Bartosz, który jest rozżalony całą sytuacją. - Smsy dochodzą normalnie, ale dodzwonić się to jak wygrać w totolotka. Rozumiem, jakbym mieszkał na jakimś wiejskim terenie, z dala od cywilizacji, w lesie. Ale ludzie! To środek miasta, centrum, a ja nie mogę się dogadać z nikim? - powiedział nie kryjąc rozdrażnienia.

Nadajnik „Plusa“ znajduje się na wieży przy ulicy Łąkowej i jak udało nam się dowiedzieć, to właśnie tam doszło do awarii, stąd problemy z usługami telekomunikacyjnymi.

W ubiegłym tygodniu, kiedy składaliśmy ten materiał do druku problemy z połączeniami nadal występowały, co prawda ich częstotliwość znacznie spadła, jednak mimo wszystko niektóre numery nadal chwilowo bywały poza zasięgiem.

W sprawie problemów z zasięgiem wysłaliśmy meila do działu prasowego „Plusa“.

- Występujące trudności z korzystaniem z usług mogą być spowodowane pracami modernizacyjnymi na jednej z naszych stacji BTS, na której był wymieniany sprzęt. Proces ten już się zakończył, a obecnie trwa konfiguracja sieci by działała ona poprawnie. Prace są prowadzone tak, by znajdujące się w pobliżu inne stacje bazowe mogły „przejąć” ruch ze stacji modernizowanej. Mamy świadomość, że w tym czasie stacje przejmujące ruch są znacznie bardziej obciążone, a co za tym idzie mogą występować trudności w korzystaniu z usług. Wszystkich naszych klientów serdecznie za to przepraszamy. Modernizacja sprzętu i sieci realizowana jest po to, by dostarczać coraz lepsze usługi. Generalnie wymiana infrastruktury i odświeżenie systemów antenowych powinno po zakończeniu tych prac spowodować poprawę jakości naszych usług, w stosunku do tego co było wcześniej. Każdy klient sieci Plus zawsze ma prawo do złożenia reklamacji, a każda reklamacja jest rozpatrywana w indywidualnym trybie i decyzja podejmowana jest w oparciu o rzetelną analizę wszelkich okoliczności sprawy. W sytuacjach, gdy reklamacja jest uzasadniona, Polkomtel ponosi z tego tytułu odpowiedzialność na zasadzie ustawy Prawo telekomunikacyjne i właściwego Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych - poinformował nas Arkadiusz Majewski z Działu Komunikacji Korporacyjnej sieci „Plus GSM“.

Wkrótce więc wszystko powinno wrócić do normy. Trzeba cierpliwie poczekać.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na opalenica.naszemiasto.pl Nasze Miasto