Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Mało skarg na biura podróży w Poznaniu

Sandy
Sandy
skargi na biuro podróży| skarga na biuro podróży| jakość usług biura podróży| włodzimierz kolat|marek radwański|wielkopolska izba turystyczna|powiatowt rzecznik konsumentów|skargi na biura podróży|departament sportu i turystyki urzędu marszałkowskiego w p
skargi na biuro podróży| skarga na biuro podróży| jakość usług biura podróży| włodzimierz kolat|marek radwański|wielkopolska izba turystyczna|powiatowt rzecznik konsumentów|skargi na biura podróży|departament sportu i turystyki urzędu marszałkowskiego w p vassiliki/sxc.hu
Jesteśmy coraz bardziej zadowoleni z wakacji, na które się wybieramy. W tym roku liczba skarg niezadowolonych urlopowiczów jest znikoma.
Na MM Moje Miasto Poznań każdy może publikować swoje materiały i wygrywać pieniądze! Co miesiąc ze wszystkich materiałów Dziennikarzy Obywatelskich opublikowanych na łamach mmpoznan.pl wybieramy najlepsze, a ich autorów nagradzamy! Każdego miesiąca w ten sposób rozdzielamy 500 zł! Przeczytaj wiecej o konkursie Tym żyje miasto!

To lato może być rekordowe nie tylko pod względem liczby deszczowych i niepogodnych dni, ale, jak się okazuje, również pod względem ilości zadowolonych z urlopowego wyjazdu turystów.

– Skargi na usługi biur podróży są sporadyczne, można je policzyć na palcach jednej ręki – przyznaje Marek Radwański, powiatowy rzecznik konsumentów. Jeśli już się pojawiają, uwagi wczasowiczów nie dotyczą poważniejszych uchybień. – Zgłosił się na przykład do nas pewien pan, który nie został poinformowany o zmianie godziny wylotu. Pozostałe, sporadyczne skargi dotyczą w większości jakości pokojów czy plaż – mówi Radwański.

Słowa Radwańskiego potwierdza Włodzimierz Kolat, prezydent Wielkopolskiej Izby Turystycznej. – Życzyłbym sobie, aby kolejne lato było równie spokojne, jak to – mówi. – W tym sezonie dostaliśmy ledwie pięć skarg, z czego dwie dotyczyły brudnego pokoju, ale nie wiem, dlaczego skierowano je do nas, gdyż sprawa została wyjaśniona jeszcze na miejscu. Jedna skarga spośród zgłoszonych została anulowana, kolejnymi dwiema już się zajmujemy.

Co sprawia, że podróżni coraz rzadziej skarżą się na jakość usług turystycznych?

Według Kolata, obecnie biura podróży mają wypracowane standardy, których przestrzeganie sprawia, że skarg od niezadowolonych klientów jest tak niewiele. – Jakość świadczonych usług się stale poprawia – mówi.

Każdy wyjazd wiąże się jednak z ryzykiem nieprzyjemności związanych z warunkami podróży oraz niezrealizowaniem warunków umowy. Może się okazać, że po przyjeździe na miejsce, zdjęcia obiektu z katalogu nijak mają się do rzeczywistości. Co można wtedy zrobić?

W takich sytuacjach skargi składać możemy bezpośrednio do pilota wycieczki lub rezydenta. Po powrocie natomiast, możemy złożyć pisemną skargę do biura podróży, które nie spełniło warunków, jakie zobowiązało się nam zapewnić.

Swoje skargi możemy także kierować do Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumentów, Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego czy też do Wielkopolskiej Izby Turystycznej.





od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na poznan.naszemiasto.pl Nasze Miasto