Szkolenie zorganizowane przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich we współpracy z Urzędem Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów w Koninie zrealizowane zostało w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Bądź świadomym konsumentem”.
- Program spotkania obejmował dwa bloki tematyczne. Pierwszy, dotyczący zasad zawierania umów oraz reklamowania towarów i usług poprowadziła Bernadeta Szmytka – Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Koninie. W części drugiej zajęć, psycholog Joanna Piotrowska omówiła najpopularniejsze chwyty marketingowe stosowane przez przedsiębiorców oraz wyjaśniła, jak się przed nimi bronić - informuje Marta J. Bagrowska, z-ca Naczelnika Wydziału Obsługi Rady i Zarządu Powiatu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzymał zestaw materiałów edukacyjnych. Seniorzy pytali m.in. o kwestie związane z reklamacją usług telekomunikacyjnych, zwrotem pełnowartościowych towarów do sklepu, a także zawieraniem umów o dostawę energii elektrycznej.
Konin.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?