Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

98% klientów pozytywnie ocenia usługi świadczone przez urzędników konińskiego Starostwa

GB
Punkt Informacyjny Starostwa
Punkt Informacyjny Starostwa Fot. Starostwo Powiatowe w Koninie
Ponad 98% klientów pozytywnie ocenia usługi świadczone przez urzędników konińskiego Starostwa. To ostatni wynik prowadzonych w urzędzie badań poziomu zadowolenia klientów.

Wyniki z dwóch ostatnich lat wskazują na wzrost zainteresowania klientów możliwością wypowiedzenia się w sprawie funkcjonowania urzędu. W roku 2009, z badania ankietowego skorzystało 500 interesantów. Rok później, ich liczba wzrosła do1265, w tym aż 1248 osób oceniło urząd pozytywnie. W I kwartale tego roku, zadowolenie z załatwionej sprawy w urzędzie wyraziło już 670 ankietowanych.

- Klienci coraz chętniej wyrażają swoją opinię w ankietach, formułują uwagi i spostrzeżenia. Informacje uzyskane za pośrednictwem ankiet pozwalają nam spojrzeć na urząd oczami klientów. Te opinie są dla nas bardzo cenne, stanowią bowiem podstawę procesu doskonalenia świadczonych usług - mówi Żaneta Staszak, pracownik Punktu Informacyjnego Starostwa.

Ankiety dostępne są w Punkcie Informacyjnym, na wszystkich stanowiskach pracy w urzędzie oraz w wersji elektronicznej na stronie internetowej www.powiat.konin.pl. Już wypełnione można wrzucić do wyznaczonych skrzynek lub przekazać pracownikowi Punktu Informacyjnego.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na konin.naszemiasto.pl Nasze Miasto