Na konkurs ogłoszony przez Koniński Dom Kultury nadesłano 66 projektów. Rozstrzygnięcie w pierwszym terminie nie było możliwe, ponieważ żadna ze zgłoszonych prac nie spełniała oczekiwań Konińskiego Domu Kultury. Komisja konkursowa wybrała trzy projekty, które jednak wymagały uzupełnień.
– Było dla nas zaskoczeniem, że aż 66 prac nadesłano na nasz konkurs. Ale to także wielka przyjemność móc pracować nad tak dużym, różnorodnym i bogatym materiałem. Zdecydowana większość prac z powodzeniem mogła być wykorzystywana przy tworzeniu plakatów, bądź innych form informacji wizualnej. Nieliczne spełniały warunki przewidziane dla logo. To dlatego zdecydowaliśmy się zorganizować drugi etap konkursu, do którego zaprosiliśmy autorów trzech prac z prośbą, by swoje dzieła uzupełnili. Ostateczny efekt jest bardzo zadowalający – oceniła Elżbieta Miętkiewska-Markiewicz, przewodnicząca komisji konkursowej, dyrektor KDK.
Ostatecznie wybrano projekt zaprojektowany przez Jacka Doszynia z Wrocławia. Nowe logo będzie promować festiwal, począwszy od tegorocznej, 34. edycji MDFPiT.
Wyłącznym właścicielem praw do nowego znaku graficznego festiwalu jest Koniński Dom Kultury.
Konin.naszemiasto.pl Dołącz do naszej społeczności na Facebooku!
Filip Chajzer o MBTM
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?